English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

برپایی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان
آیین سوگواری و عزاداری سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، در روز شهادت زین‌العابدین، حضرت امام سجاد(ع) با شکوه ویژه‌ای در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، در روز شهادت زین‌العابدین، حضرت امام سجاد(ع) مراسم سوگواری و عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، اهل‌البیت(علیهم‌السلام) و یاران با وفای ایشان با حضور گسترده کارکنان انبارهای عمومی سهلان، گمرک سهلان و منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.

در این مراسم که «رضا نظری» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «توحید آذربد» مدیرکل گمرک سهلان، «مهدی علی‌اصغرزاده» سرپرست منطقه ویژه اقتصلادی سهلان، دیگر مدیران ارشد و صاحبان کالا و شماری از ترخیص‌کاران حضور داشتند، امیر عبدی و مهدی فرشباف، مداحان اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در سوگ شهادت سرور و سالار شهیدان پرداختند.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این مراسم که با مداحی و سینه‌زنی همراه بود، در پایان به صرف صبحانه مهمان سفره حضرت اباعبدالحسین(ع) شدند.










۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۸:۰۲
تعداد کلیک: ۱,۰۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500