English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مهندس جهرمی از مراحل آماده‌سازی فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی سهلان

بازدید مهندس جهرمی از مراحل آماده‌سازی فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه ویژه اقتصادی سهلان، جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه هیئت همراه، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سهلان از پیشرفت مراحل آماده‌سازی فاز نخست این منطقه بازدید کرد.

مهندس جهرمی پس از استماع گزارش عملکرد اجرای زیرساخت‌ها و تأسیسات زیربنایی پروژه از سوی سرپرست مقیم دستگاه نظارت، از نزدیک روند اجرای فاز یک پروژه را نیز بررسی و دستورها و رهنمودهای لازم را برای انجام سریع‌تر و بهتر پروژه صادر کرد.

شرکت در جلسه مشترک هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان با شرکت توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سهلان، از دیگر برنامه‌های مدیر عامل شرکت در این سفر بود. در این جلسه که به ریاست قسوریان جهرمی و حضور تمامی اعضای هیئت‌مدیره برگزار شد در خصوص اهداف و برنامه‌های مربوط به منطقه ویژه اقتصادی، چگونگی ادامه کار کمیته‌های واگذاری و سرمایه‌گذاری منطقه برای آمادگی در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران، تأمین مالی پروژه، تملک اراضی محدوده منطقه و هماهنگی و همکاری با سایر سازمان‌های مرتبط بحث و گفت‌وگو شد.

وی همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و نزدیکی آن به مرزهای ارمنستان، ترکیه و آذربایجان و همچنین وجود پتانسیل‌ها و قابلیت‌های شهر تبریز، افق منطقه ویژه در استقرار و فعالیت کارخانه‌ها و صنایع مختلف را روشن و امیدوار کننده ترسیم کرد.
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲
تعداد کلیک: ۱,۲۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500