English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان شرکت سهلان برگزار شد

آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان شرکت سهلان برگزار شد
آیین تکریم و تجلیل از 9 نفر از کارکنان بازنشسته شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت سهلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت منطقه ویژه اقتصادی سهلان،  «نظری» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این آیین، برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان را امری ضروری برشمرد و تأکید کرد: تجلیل و تکریم همکاران بازنشسته تکلیفی ذاتی است و نوعی قدردانی از زحمات و خدمات انجام گرفته در طول 30 سال خدمت به‌شمار می‌رود.

وی افزود: زیباست که بیاموزیم رسیدن به بازنشستگی پایان راه نیست، بلکه آغاز و تولدی دوباره در تعامل زندگی است. انسان‌ها در مسیر زندگی برای رسیدن به زندگی ایده‌آل منزل‌های مختلفی را طی می‌کنند و بازنشستگی نیز یکی از این منازل است و نیروهای بازنشسته به عنوان چراغ راه نیروهای جدید شرکت هستند.

دکتر نظری ادامه داد: شما امروز آموزگاری هستید که وظیفه انتقال دانش و تجربه خود به جوانان این شرکت را برعهده دارید.

وی هم‌دلی، هم‌راهی و هم‌گرایی را رمز موفقیت این شرکت دانست و از پرسنل شاغل خواست تا در ادامه روند رشد و توسعه شرکت نهایت همت خود را به کار گرفته و از تجارب پیشکسوتان این شرکت به نحو مطلوب استفاده کنند.

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، قدردانی از 30 سال خدمت و کار صادقانه کارکنان بازنشسته و تلاش آنان در راستای پیشرفت و دست‌یابی به اهداف عالیه و اعتلای نام شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان را بسیار با ارزش دانست و برای بازنشستگان در تمامی مراحل زندگی آرزوی توفیق و سلامتی از خداوند متعال مسئلت کرد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم بازنشستگان نیز در سخنانی از مدیرعامل و تمام کارکنان شرکت انبارهای عمومی قدردانی و تشکر نموده و مراتب رضایت و خشنودی خودشان از برگزاری این مراسم روحیه‌بخش و صمیمی ابراز کردند.

در ادامه با اهدا لوح‌سپاس از همکاران بازنشسته شرکت قدردانی شد.

   
   
   
   
   
   
 

۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴
تعداد کلیک: ۱,۴۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500