English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ترانشیپ کالای فله از کامیون به واگن در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان انجام شد

ترانشیپ کالای فله از کامیون به واگن در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان انجام شد
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان گفت: برای نخستین بار عملیات ترانشیب کالای فله با تجهیزات ویژه در این شرکت در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، «رضا نظری» در حاشیه عملیات تخلیه و بارگیری جاری در شرکت، گفت: برای اولین بار عملیات کیسه‌گیری و ترانشیپ کالای فله هم‌زمان از کامیون به واگن در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در حال انجام است.

وی افزود: با بهره‌برداری از تجهیزات استراتژیک مدرن و دستگاه‌های قیفی با ظرفیت کیسه‌گیری 600 تن در روز در شرکت سهلان امکان عملیات تخلیه و بارگیری هم‌زمان انواع بارهای فله‌ای فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان ادامه داد: در این راستا هم‌اکنون نیز 50 واگن آماده بارگیری است که تاکنون 20 واگن بارگیری شده و بقیه واگن‌ها نیز به محض انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوز از استاندارد، بارگیری خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمل از طریق این بندر خشک (شرکت سهلان) می‌تواند موجب بهبود فرآیند عملیاتی، کاهش زمان حمل و قیمت تمام شده محصول برای مصرف‌کنندگان این نوع کالاها شود.


۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹
تعداد کلیک: ۱,۲۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500