English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار با خانواده شهدای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان به مناسبت دهه فجر

دیدار با خانواده شهدای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان به مناسبت دهه فجر
همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب، جمعی از معاونان و مدیران شرکت سهلان به نمایندگی از مدیرعامل شرکت با خانوادهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، در این دیدار که در چهلمین فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت، «کمال خوش‌پیمان» مدیر حراست، «کیومرث مجلسی» معاون طرح و برنامه و «سید روح‌الله قریشی» معاون عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با خانواده شهیدان «پیری» و «معروف» از شهدای شرکت سهلان، گفت‌وگو و از مقام شامخ این شهیدان تجلیل و برای آنان علو درجات مسئلت کردند.

کمال خوش‌پیمان ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب است.

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود، کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند و مانند عبادت است.

وی با اشاره به این سخن از مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) که فرمودند «زنده نگه ‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» بیان داشت: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کم‌ترین کار ممکن است.

مدیر حراست شرکت سهلان در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، افزود: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

   
  

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷
تعداد کلیک: ۱,۲۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500