English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزار نخستین دوره مسابقات طناب‌کشی کارکنان شرکت انبارهای عمومی سهلان و گمرک سهلان

برگزار نخستین دوره مسابقات طناب‌کشی کارکنان شرکت انبارهای عمومی سهلان و گمرک سهلان
نخستین دوره مسابقات طناب‌کشی کارکنان شرکت انبارهای عمومی سهلان و گمرک سهلان به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان کارکنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت منطقه ویژه اقتصادی سهلان، اولین دوره مسابقات مشترک طناب‌کشی ویژه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و اداره‌کل گمرک سهلان به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان کارکنان به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور هشت تیم «اداری ستاد»، «آتش‌نشانی»، «انتظامات»، «فنی و مهندسی»، «راه‌آهن»، «اداره‌کل گمرک» و دو تیم از «عملیات» برگزار شد.

در این مسابقات و پس از دور مقدماتی، چهار تیم گمرک، فنی و مهندسی، آتش‌نشانی و عملیات الف به دور نیمه‌نهایی صعود کردند و در این دور نیز تیم‌های عملیات الف و آتش‌نشانی به ترتیب با غلبه بر تیم‌های فنی و مهندسی و گمرک به فینال بازی‌ها راه یافتند.

در دیدار پایانی این بازی‌ها، تیم‌های عملیات الف و آتش نشانی در یک دیدار نفس‌گیر به مصاف هم رفتند و در دو کشش اول مشخص شد که تیم عملیات الف با پیروزی دو بر صفر به مقام اول این دوره از مسابقات طناب‌کشی دست یافت و تیم آتش‌نشانی به مقام دوم رسید. همچنین در بازی رده‌بندی تیم‌های گمرک و فنی و مهندسی به دیدار هم رفتند که در پایان این بازی، تیم فنی و مهندسی شرکت انبارهای عمومی به مقام سوم این بازی‌ها نایل آمد.

دکتر «نظری» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در حاشیه این مسابقات که با حضور مهندس «آذربد» مدیرکل گمرک سهلان و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد، گفت: توجه به نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت انبارهای عمومی به‌شمار می‌رود، از این رو با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان این مسابقه را برگزار کردیم. همچنین، این شرکت به منظور ارج نهادن به کارکنان، نسبت به اجرای مستمر این مسابقات در سطح شرکت و منطقه اقدام خواهد کرد.

گفتنی است؛ استقبال همکاران و شور و شوق زایدالوصف تماشاگران و ارباب رجوع و همچنین صاحبان کالا و ترخیص‌کاران و رقابت شدید تیم‌ها در جوی صمیمی و ورزشی و رقابت فشرده بین آنان، هیجان این مسابقات را دوچندان کرده بود.



۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۳۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500