English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی: منطقه ویژه اقتصادی سهلان افتخار آذربایجان است

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی: منطقه ویژه اقتصادی سهلان افتخار آذربایجان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، دکتر «علیرضا منادی» نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت و عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، از نزدیک در جریان روند امور و میزان پیشرفت اجرای زیرساخت‌های فاز نخست این منطقه قرار گرفت. 

در این بازدید که «عباس‌زاده» ناظر جدید گمرکات استان آذربایجان‌شرقی و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در آن حضور داشتند، مدیرعامل شرکت گزارشی از روند تصویب، ابلاغ و تشریح عملیات اجرایی فاز اول پروژه منطقه ویژه اقتصادی سهلان را تشریح کرد و به بیان برخی مسایل و مشکلات بر سر راه این طرح ملی پرداخت.

دکتر منادی نیز با اظهار خرسندی از حضور در این منطقه ویژه اقتصادی و مشاهده کارهای انجام شده در آن، روند تصویب و دلایل انتخاب سهلان به عنوان منطقه ویژه اقتصادی را برشمرد و با قدردانی از هم‌دلی جاری و زحمات انجام شده در اجرای این پروژه، منطقه ویژه اقتصادی سهلان را افتخار آذربایجان دانست.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط جاری کشور و اجرای برجام و روزهای پیش‌رو، تحلیلی از شرایط جاری استان آذربایجان‌شرقی و دلایل عقب‌ماندگی اقتصادی و عدم رونق منطقه سهلان ارایه کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی سهلان از راه‌های طلایی مهم برای بازگشت و احیای اقتصاد آذربایجان در صحنه بین‌المللی به‌شمار می‌رود که در طول تاریخ ادوار، این‌گونه بوده و باید دوباره به آن نقطه برسد.

عباس‌زاده، ناظر جدید گمرکات استان آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به پتانسیل این منطقه و شرایط مطلوب و زیرساخت‌های در شرف بهره‌برداری آن، همکاری‌های متقابل را یادآور و آمادگی گمرک جمهوری اسلامی ایران را در راستای تسهیل امور مربوط به سرمایه‌گذاری و صاحبان صنایع تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان اعلام کرد.

گفتنی است، گزارشی از تاریخچه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان، ظرفیت‌های اسمی و موجود انبارهای 35 هکتاری این شرکت و شرایط کسب‌وکار منطقه نیز از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.
۱۴ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۴۱
تعداد کلیک: ۱,۲۸۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500