English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

از جانبازان و ایثارگران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان تجلیل شد

از جانبازان و ایثارگران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان تجلیل شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت انبارهای عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «رضا نظری» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی سهلان در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در این شرکت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امام راحل(ره) و شما جانبازان و ایثارگران، با عمل بهنگام در حساس‌ترین زمان و ایجاد بسترهای لازم، به ملت ایران درس آزادگی، ایثار، مقاومت و فدارکاری یاد دادید و بر این اساس باید همگان ضمن ادامه راه و منش شما عزیزان، قدردان خدمات صادقانه شما باشند.

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در ادامه با اشاره به اینکه شما یادگاران شهدا هستید و برای ما جایگاه خاص دارید، افزود: در حقیقت شما بهترین‌های جامعه هستید و به خاطر صبر و بردباری بعد از دوران جنگ، اجر شما کم‌تر از شهدا نیست.

دکتر نظری در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: زبان از آن همه حماسه و رشادت‌های شما قاصر است و نمی‌توان با یک لوح از آن همه جانفشانی‌ها قدردانی و تشکر کرد، ولی این را بدانید تمام رشادت‌های شما هیچ‌گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی محو نخواهد شد. شما یادگاران هشت سال دفاع مقدس، افتخار و سرمایه های اجتماعی بزرگی برای شرکت و کشورمان هستید.

در ادامه مراسم جانبازان بطور جداگانه خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت خود بیان کردند و در پایان با اهدای لوح سپاس از این عزیزان قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است؛ «حسن پناهی» در منطقه کردستان و در سال 64 ، «ذوالفقار علیپور» در عملیات بیت‌المقدس 5 و در سال 67 و «کمال خوش‌پیمان» در عملیات‌های والفجر مقدماتی در سال 61  و عملیات خیبر در سال 62  به درجه جانبازی نایل آمدند و «کمال خوش‌پیمان» پس از عملیات خیبر، 78 ماه از عمر خود را در اردوگاه‌های رژیم بعثی گذرانده است.


 

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۱۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500