English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی کارگاه منطقه‌ای «بیماری‌های نوپدید با محوریت ناقل آئدس» در شرکت سهلان

برپایی کارگاه منطقه‌ای «بیماری‌های نوپدید با محوریت ناقل آئدس» در شرکت سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت منطقه ویژه اقتصادی سهلان، کارگاه منطقه‌ای «بیماری‌های نوپدید با محوریت ناقل آئدس» در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت و استادان مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت و کارشناسان دانشگاه‌های منطقه شمال‌غرب کشور برگزار شد.

در این نشست اهمیت نقل و انتقال کالا در ورود عوامل بیماری‌زا و ناقلان به کشور و آشنایی کارشناسان شرکت و نحوه نگهداری صحیح کالاها در انبارها مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر «نظری» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در ابتدای این کارگاه با بیان توضیحاتی پیرامون تاریخچه شرکت انبارهای عمومی سهلان و موقعیت استراتژیک این منطقه در کشور گفت: ما امانت‌دار مردم هستیم، به‌گونه‌ای که سالانه 200 هزار تن کالا از سه قاره آمریکا، اروپا و آسیا به این شرکت کالا وارد می‌شود که 45 هزار تن (5/22 درصد) شامل مواد غذایی است.

وی در ادامه با اشاره به ابعاد مشترک امنیت و سلامت، افزود: هر کسی که در جامعه امنیت دارد، قدر این امنیت را نمی‌داند و سلامت نیز همچنین است که هرکس دچار بیماری نشده، قدر این نعمت بزرگ الهی (سلامتی) را نمی‌داند. بنابراین در آینده نزدیک با امضای تفاهم‌نامه‌ای باید برای ریشه‌کن ساختن و جلوگیری از ایجاد و گسترش امراض مختلف پیشگیری کنیم. 

گفتنی است، حاضران در این نشست به بحث و تبادل نظر درباره بیماری های نوپدید با محوریت ناقل آئدس پرداختند و در ادامه از انبارهای شرکت و طریقه چیدمان کالاها دیدن کردند.



۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۰۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500