English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای عملیات خیبر در شرکت سهلان

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای عملیات خیبر در شرکت سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان؛ همزمان با سالگرد شهادت سردار «حمید باکری» جانشین فرمانده لشگر 31 عاشورا و تجلیل از مقام شامخ شهدای عملیات خیبر، مراسمی با حضور دکتر «نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت و جمعی از معاونان و مدیران شرکت و مدیران اداره کل گمرک سهلان، برگزار شد. 

در این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر و فداکاری و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: جانبازان و آزادگان سرمایه هر مجموعه‌ای هستند که با رفتار و منش خود می‌توانند روح ایثار و خدمت جهادی را در آن مجموعه و سازمان متجلی نمایند.

ایشان ادامه داد: امروز اگر نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام عالم می‌درخشد؛ مرهون صبر، استقامت و ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران است. چرا که مهمترین ویژگی های جانبازان و ایثارگران ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت و ائمه معصومین(ع) و دفاع از نظام و آرمان‌های والای آن است.

براساس این گزارش مراسمی که به همت پایگاه مقاومت شهید پیری منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار گردید، از آقای «کمال خوش پیمان» از جانبازان 45 درصد و آزاده با 78 ماه سابقه آزادگی و از بازماندگان عملیات خیبر تجلیل بعما آمد.



  
۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۲۶
تعداد کلیک: ۱,۴۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500