English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

انتصاب مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، آیین تکریم «مسعود ذاکری» و معارفه «کمال خوش‌پیمان»، مدیران سابق و جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان با حضور «سید غلامرضا عبادزاده» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «سید عطوف علیزاده» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «عباس‌زاده» ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی، مسئولان گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شرکت سهلان برگزار شد.

سید غلامرضا عبادزاده در این آیین، ضمن تبریک بازنشستگی به آقای ذاکری و معرفی آقای خوش‌پیمان به‌عنوان مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، گفت: این مراسم، مراسم تودیع و معارفه نیست. بلکه مراسم قدردانی و تشکر از انسانی است که سال‌های سال در سنگر حراست کارکرده است و پرسنل حراست، همیشه و در همه زمان سرباز حراست هستند و حتی با بازنشستگی نیز از این مجموعه جدا نمی‌شوند.

مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به وظیفه پیشگیری و جدا کننده حراست‌ها، افزود: همکاران و مدیران حراست در شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی، امین و مشاور مدیران و کمک کار آن‌ها هستند و به‌عنوان عامل پیشگیری و البته، چشم مجموعه عمل می‌کنند، بنابراین حراست به دنبال مچ‌گیری نیست.

«سید عطوف علیزاده» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به زحمات و تلاش‌های چندین ساله آقای ذاکری، گفت: بخشی از مدیریت در زمینه مشتری‌مداری به حراست باز می‌گردد، زیرا اگر امنیت برای کالاهای تمامی مشتریان تامین و تضمین شود، اهداف استراتژیک و توسعه درآمد در شرکت سهلان و البته شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران محقق می‌گردد.

در ادامه، «عباس‌زاده» ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی با تبریک انتصاب آقای خوش‌پیمان و تشکر خاص از طرف تمامی همکاران گمرک در سطح استان از آقای ذاکری به دلیل متانت و حوصله در حل و فصل مسایل، گفت: حراست علاوه بر مباحث امنیتی در حوزه اقتصاد نیز وظیفه ویژه‌ای دارد، زیرا تاجری که در انبار کالای خود را تخلیه می‌کند، باید به این مجموعه که امانت‌دار در حفظ کالا خود است، اطمینان داشته باشد.

وی با اشاره به موقعیت مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در سطح کشور، افزود: مجموعه گمرک در کنار شرکت انبارهای عمومی می‌توانند با هم‌دلی و همراهی پرسنل و مدیران این دو سازمان به دنبال موفقیت در منطقه ویژه اقتصادی سهلان باشند. زیرا یک مجموعه اقتصادی مانند منطقه ویژه اقتصادی سهلان یک مجموعه حساسی است که مشتریان رفتار مجموعه را زیر نظر دارند و باید در رفتارهایمان دقت بیشتری داشته باشیم، چون رفتارهای شرکت انبارهای عمومی  و گمرک در کارکرد یکدیگر تاثیرگذار است.

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات چندین ساله  «مسعود ذاکری» در دوران تصدی مسئولیت مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.


   
 
  

۱۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲
تعداد کلیک: ۲,۴۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500