English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مطرح شد؛ مهندس آذروش: اولویت کاری من، توجه به نیروی انسانی، اخلاق‌مداری، ادب محوری و امانت‌داری است

در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مطرح شد؛ مهندس آذروش: اولویت کاری من، توجه به نیروی انسانی، اخلاق‌مداری، ادب محوری و امانت‌داری است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم مهندس «جمشید قسوریان جهرمی» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سابق و معارفه «ولی آذروش» به عنوان مدیرعامل جدید و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت، جمعی از مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و مدیران ستادی و مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه سطح استان تهران برگزار شد.

«حسین فروغی‌» مشاور اقتصادی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا در این آیین با قدردانی ویژه از زحمات و خدمات مهندس قسوریان جهرمی، گفت: تغییرات و جابه‌جایی، یک حلقه از فرآیند مدیریت بوده و تصمیم این جابه‌جایی، در فضایی کاملاً حرفه‌ای گرفته شده است؛ البته کارنامه آقای جهرمی، روشن و قابل قبول بوده و اقدامات انجام شده در دوران تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، بیشتر و روند حرکت و پیشرفت جدی‌تر بوده است و بر روی موضوع طرح‌های توسعه‌ای شرکت، کار به شکل سیستمی پیگیری شده است.

وی ادامه داد: البته در روند مدیریت شرکت باید به خواسته‌های سهام‌دار توجه ویژه شود؛ از طرف دیگر، شرکت انبارهای عمومی ایران از گذشته جزو شرکت‌های سودده مجموعه شناخته می‌شود که هرگونه نوسان و تغییرات در نمودار مالی این شرکت به صورت چشمگیری نمود پیدا می‌کند.

فروغی با بیان این‌که عملکرد مالی شرکت انبارهای عمومی ایران در سال گذشته به دلیل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و تحمیل بار مالی سنگین این طرح، مورد رضایت سهام‌دار نیست، با اشاره به سوابق مدیریتی «ولی آذروش» از جمله نمایندگی مردم اردبیل، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به مدت دو دوره و حضور در هیئت‌رییسه کمیسیون عمران مجلس، تصدی معاونت عمرانی استانداری اردبیل، فرمانداری و همچنین شهرداری اردبیل، مدیرعاملی سازمان پایانه‌های تهران، مدیرعاملی مجموعه مراکز معاینه فنی شهر تهران، عضویت در هیئت‌مدیره مترو شهر تهران و برگزیده شدن به عنوان مدیرکل نمونه کشوری و دریافت نشان لیاقت، گفت: ایشان، فردی با سابقه بوده که با صنعت آشنا هستند و امیدواریم با توجه به تخصص ایشان و البته همکاری و همراهی همه اعضای خانواده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، شیب روند پیشرفت در این شرکت افزایش یابد و شاهد رونق و توسعه بیشتر این شرکت باشیم.

در ادامه این آیین، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل جدید و نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با قدردانی از اطمینان و اعتماد بزرگوارانی مانند دکتر اسلامیان و دکتر نیک‌کار نسبت به خود، گفت: برداشتن هر قدم و هر حرکت برای انجام وظیفه در راستای کسب رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم، اقدامی اعتقادی و دینی است و امیدوارم خداوند نیت ورود ما برای انجام هر کاری را خیر قرار دهد و خروج ما از آن کار نیز همراه با اخلاص باشد. 

وی با قدردانی از زحمات و تلاش مهندس قسوریان جهرمی در دوران تصدی مسئولیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، افزود: متاسفانه سهم شرکت انبارهای عمومی از بازار کالاهای ورودی در بنادر، کم‌تر از نیم درصد است و همچنین 85 درصد از کالاهای وارداتی که بالغ بر 40 میلیون تن است، در همان بنادر انبارش می‌شوند. از این رو باید برای به‌دست آوردن سهم قابل توجهی از این بازار، با جدیت بیشتری وارد عمل شویم و با توجه به سابقه بیش از 50 ساله شرکت، نقاط ضعف خود را برطرف کرده و سودآوری بیشتری داشته باشیم. در همین راستا، دستور کار اصلی اینجانب، خدمت صادقانه به خلق برای جلب رضایت خداوند متعال، امانت‌داری، اخلاق‌مداری، ادب محوری، دست‌پاکی، توجه ویژه به مجموعه تخصصی کار، توسعه حوزه فعالیت، افزایش سود و حرکت در چارچوب ابلاغ شده از سوی سازمان‌های بالادستی با هم‌دلی، هماهنگی و همراهی همه خانواده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران است.

مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: همه همکاران باید توجه داشته باشند که وقتی مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصادی مقاومتی تاکید دارند، این امر فقط شعاری نیست، بلکه همگان باید سعی در اجرای آن داشته و همه باید برای دستیابی به اهداف سازمانی، احساس مسئولیت عمیق و تلاش مستمر داشته باشند و وارد عمل شوند تا در پی از دست رفتن فرصت‌ها، دچار خسران و پشیمانی نشویم.

مهندس آذروش در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر موضوع نیروی انسانی به عنوان اولویت اصلی هر سازمانی، اضافه کرد: توجه به نیروی انسانی به عنوان عامل توسعه، در اولویت کاری اینجانب قرار دارد؛ زیرا اعتقاد دارم توسعه و پیشرفت کشور حتی از نظر مالی و ثروتمند شدن کشورها بر مبنای توجه به نیروی انسانی کارآمد، کارا و کاربلد رخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش، «سید علی‌اکبر حجازی» رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین گفت: در وهله نخست، وظیفه خودم می‌دانم از تلاش‌ها، زحمات، کوشش‌ها، اقدامات موثر و روحیه منعطف آقای «جمشید قسوریان جهرمی» که یک کارشناس خبره میدانی هستند، تشکر کنم.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ این شرکت با گمرک جمهوری اسلامی، از تدبیر آقای جهرمی در برطرف کردن موانع یاد کرد و افزود: باید بر اساس یک نگاه بلندمدت، شرایط را مدیریت کرد و در برنامه، ثبات ایجاد کرد. البته سعی هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، پیاده‌سازی نگاه سیستمی و اصلاح ساختار و آمایش نیروی انسانی مجموعه شرکت بوده است.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه، رمز موفقیت مدیریت را شناسایی ظرفیت‌های موجود در هر سازمانی دانست و گفت: بدنه شرکت دارای نیروهای بسیار فعال و خوش‌فکر است و باید از ایشان حداکثر استفاده را برد و نباید نگاه مدیریتی به بیرون از شرکت باشد. 

بنا بر این گزارش، «جمشید قسوریان جهرمی» نایب رییس و مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این آیین با اشاره به فیلمی که از برخی از اقدام‌ها و عملکرد توسعه‌ای شرکت در دوران مسئولیت ایشان تهیه و پخش شد، گفت: همه کارهایی که در شرکت به انجام رسیده، حاصل تلاش و کار همکاران و پرسنل است. اما، آن‌چه که در پذیرفتن یک مسئولیت مهم بوده، انجام وظیفه به شکل صحیح و درست شامل ارتقا، توسعه و پیشرفت و عمل به تلکیف است. همچنین باید همواره به مردم خدمت کرد، زیرا رضای خدواند در گروی رضایت مردم است.

وی با بیان این‌که عملکرد شرکت انبارهای عمومی ایران به صورت مستقیم بر معیشت مردم اثرگذار است، افزود: در دوران مسئولیت، همواره سعی داشتیم تا با رعایت وضع معیشت مردم، سودآوری مطلوبی هم برای سهام‌دار که همانا جامعه بازنشستگان کشوری هستند، داشته باشیم و این کار با تلاش و همت همکاران صورت گرفت.

مهندس قسوریان جهرمی در ادامه ضمن اشاره به رسالت قدیمی شرکت مبنی بر حفظ، نگهداری و انبارش کالا، تصریح کرد: رسالت جدید شرکت در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده، حضور در صنعت لجستیک و حمل‌ونقل کشور به‌ویژه در بخش صادارت است تا بدین‌صورت نسبت به رقیبان خود دچار خسران نشویم. البته با توجه به این‌که سال گذشته، سال سختی برای اقتصاد کشور بوده است، اما با تلاش و همت همکاران توانستیم سهم بازار شرکت را به میزان 8 درصد و سودآوری را نیز 12 درصد افزایش دهیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که به عنوان یک خدمت‌گزار نظام در هر جایی که لازم باشد به خدمت‌دهی می‌پردازد، گفت: طول مدت زمان خدمت مهم نیست، بلکه کیفیت کارهایی که در این مدت انجام می‌گیرند اهمیت دارد و از همه همکاران حلالیت می‌طلبم.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون الهی چه در عرصه مادی و چه عرصه معنوی برای همکاران سابق خود، با اشاره به سوابق خدمتی مهندس آذروش، مدیرعامل و نایب رییس جدید هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از همه پرسنل درخواست کرد تا با همکاری و حمایت از ایشان، مسیر پیشرفت شرکت را سهل‌الوصول‌تر کنند و افزود: نفع سازمان و شرکت، در نهایت منجر به نفع کشور می‌شود که تنها مسئله دارای اهمیت نیز همین نکته است.

 
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۱۱
تعداد کلیک: ۴۴۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500