English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست تخصصی تعرفه‌های ارایه خدمات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری نشست تخصصی تعرفه‌های ارایه خدمات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، نشست تخصصی تعرفه‌های ارایه خدمات با حضور «مهدی حکاری» مدیر امور اجرایی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «وطن‌پرست» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان، معاونان برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات و عملیات و امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و جمعی از مدیران، معاونان و مسئولان مرکز صدور اسناد عملیات و امور گمرکی شرکت‌های آستارا، بازرگان، جلفا و شعب زنجان و ارومیه در روز 6 خرداد 1395 به میزبانی شرکت سهلان برگزار شد.

مهدی حکاری، مدیر امور اجرایی هلدینگ مرکزی در این نشست با بیان این‌که قیمت‌گذاری خدمات، تابع عوامل متعددی است و نمی‌توان تک بعدی به آن نگریست، افزود: برگزاری این‌گونه نشست‌ها، فرصت مناسبی برای ارایه نظرات کارشناسی و اصلاح نقاط ضعف در تعرفه‌ها است، از این رو امیدواریم تا بتوانیم با اصلاح تعرفه خدمات، رضایت‌مندی مشتریان را در برداشته باشیم.

در ادامه این نشست تخصصی، بازنگری و اعمال نظرات کارشناسان عملیات و مجریان تعرفه‌های خدمات درباره قیمت‌گذاری، ایجاد و یا تغییر کد تعرفه‌ها، کاهش یا افزایش نرخ‌های خدمات و ... در سال 1395 مطرح و در این خصوص جمع‌بندی به‌منظور ارایه به مدیریت ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صورت گرفت.

گفتنی است، در ابتدای این نشست، «شفقت» معاون برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، به معرفی شرکت و توان‌مندی‌ها و ظرفیت‌های کاری آن پرداخت.


 

 
 
   

 

۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸
تعداد کلیک: ۱,۷۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500