English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر از منطقه ویژه اقتصادی سهلان

بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر از منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، سرهنگ «رزمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر به همراه سرهنگ «سپهری» فرمانده حوزه بسیج کارمندی و کارگری شبستر از پایگاه بسیج منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید و با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سهلان دیدار و گفت‌وگو کردند. 

بهروز وطن‌پرست در این دیدار با معرفی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و جایگاه این منطقه در کشور و عرصه بین‌الملل، گفت: منطقه ویژه اقتصادی سهلان با عنایت خداوند متعال و پیگیری و فعالیت‌های همکاران نماد عینی اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل خواهد بود و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، یکی از اهداف اصلی منطقه، بسترسازی اشتغال برای جوانان استان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رزمی نیز ضمن تمجید از اقدامات انجام شده منطقه ویژه اقتصادی سهلان، اظهار داشت: وقتی دل بی‌آلایش و کار برای خدا شد، احساس مسئولیت در محیط کار و جامعه به وجود می‌آید و تاثیرات مثبت آن نیز به خوبی مشاهده می‌شود که در آن صورت هم رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت. ضمن اینکه خداوند نیز در تمام کارها کمک خواهد کرد. امروز، نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در این منطقه مشاهده می‌کنیم که مهم‌ترین دغدغه سازمان بسیج است و باید موضوع اقتصاد مقاومتی در هر قشری جدی گرفته شده و عملیاتی شود.

در ادامه این بازدید گزارشی از فعالیت‌های پایگاه بسیج شهید پیری منطقه ویژه اقتصادی سهلان از سوی فرمانده پایگاه ارایه شد.


۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲
تعداد کلیک: ۱,۴۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500