English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید وزیر دادگستری و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از منطقه ویژه اقتصادی سهلان

بازدید وزیر دادگستری و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از منطقه ویژه اقتصادی سهلان

در سفر رئیس قوه قضائیه و هیئت عالی قضائی کشور به آذربایجان شرقی، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کرد.

رحیمی با بازدید از محدوده لجستیکی و نظر به گستردگی ارائه خدمات گمرکی، منطقه ویژه اقتصادی سهلان را شهری بزرگ در دل شهر تبریز توصیف کردند.

وی در نشستی که با مدیران اداره کل گمرک و منطقه ویژه اقتصادی سهلان داشت، بر اهمیت تعیین تکلیف اموال تملیکی، کالای قاچاق تاکید کرد و حداقل رساندن مدت زمان ترخیص کالا را از مهمترین وظایف گمرک دانست.

وزیر دادگستری با بازدید از انبار کالاهای قاچاق و متروکه دستور تسریع در تعیین تکلیف ردیف های بلاتکلیف را صادر کرد و در خصوص تامین هزینه های آزمایش استاندارد کالا که گمرک را متحمل هزینه های سرگردان کرده است، قول مساعد دادند.

رحیمی از ساختار، سازمان و ترکیب ارائه خدمات در منطقه ویژه اقتصادی سهلان تشکر کرد و قول مساعد داد هماهنگی لازم برای تملک اراضی محدوده مصوب در منطقه ویژه اقتصادی سهلان صورت گیرد.

نظری مدیرکل سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی به ساماندهی انبارهای اختصاصی کالاهای متروکه و قاچاق، تعیین تکلیف و ترخیص کالای های بلاتکلیف تا پایان سال جاری تاکید کرد و متعهد گردید موضوع کلیه پرونده های موجود در سریع ترین شکل ممکن با هماهنگی دادستانی استان حل شود.

سید روح الله قریشی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با توصیف ساختارها و زیر ساخت های منطقه مشکلات عمده گریبان گیر منطقه را عنوان و اظهار امیدواری کرد با حضور وزیر دادگستری ساز و کاری برای رفع آنها در نظر گرفته شود.

گفتنی است وزیر دادگستری قبل از نشست مشترک از انبارهای مجموعه منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کرد.


  

۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۳
تعداد کلیک: ۲۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500