English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت ایران از شرکت سهلان و شعبه خوی

بازدید مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت ایران از شرکت سهلان و شعبه خوی
 به گزارش روابط عمومی شرکت سهلان، مشاور مدیرعامل ومدیرحراست دفتر مرکزی و «علیرضا ده‌باشیان» مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «کمال خوش پیمان» مدیر حراست شرکت سهلان، جمعی از مدیران ضمن بازدید و نشست به بررسی مسائل و مشکلات شرکت، منطقه و شعب پرداختند.

مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی مدیرعامل و کلیه همکاران در راستای افزایش درآمد و ارتقاء عملکرد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی را بسیار مطلوب خواند و گفتند: عملکرد این شرکت نشان دهنده برنامه ریزی، انسجام، وحدت و هم افزایی می باشد.

ایشان ضمن ابراز خرسندی از انتصابات مدیران جوان و توانمند شعب توسط سرپرست شرکت سهلان در خصوص اعتماد به جوانان در سطح مدیریتی شرکت سهلان اظهار نمودند: اعتماد به جوانان مجرب سرمایه‌گذاری ارزشمند برای شرکت انبارهای عمومی ایران می باشد چنانچه حضرت آقا در پیشبرد گام دوم انقلاب و لزوم بهره‌وری از ظرفیت‌های جوانان به عنوان فرصت ارزشمند و ظرفیت امید بخش کشور یاد نمودند و هیچ اندوخته مادی را با آن‌ قابل مقایسه ندانستند که این مسئله در شرکت سهلان قابل لمس است و از آقای قریشی تشکر ویژه ای در این خصوص داریم. 

وی در خصوص افزایش گروه کارکنان عنوان نمودند: با دستور جناب آقای آل ابرهیم مدیرعامل محترم شرکت مرکزی ایران کارگروهی در خصوص افزایش گروه شغلی کارکنان تشکیل و در همین راستا تمامی پرسنل با گروه شغلی پایین شناسایی و به مدیرعامل شرکت گزارش گردید که با موافقت مدیرعامل شرکت در اولین فرصت حل و فصل خواهد شد، و این خبر مسرت بخش را به نیروی های انتظامات خواهم داد با پیگیری های به عمل آمده و با مساعدت مدیرعامل محترم به پرسنل خدوم انتظامات افزایش گروه اعطاء می گردد.

مدیر حراست ستاد مرکزی با بیان اینکه حراست باید قانون، شرع، اخلاق و محبت را در کارها پیشه کند، گفت: مدیر حراست خود باید محور وحدت باشد نه محور شرارت و مدیریت بر قلب ها توام با اقتدار سرلوحه کارشان باشد.

سرپرست شرکت سهلان در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در حوزه انبار، شعب و منطقه ویژه عنوان کرد: مدیر حراست سهلان همواره در کنار مدیریت بوده و همیشه نگاه توسعه ای برای شرکت سهلان دارد. 

ایشان حراست را حلقه تکمیل کننده در زنجیره فعالیت شرکت برشمرد و نگاه شرکت به حراست را سازنده و حمایتگر دانست بیان داشت: با تلاش مدیریت حراست توانستیم ورود و خروج واگن را در شرکت سهلان 24 ساعته نماییم.

گفتنی است؛ در این بازدید دوروزه مدیر حراست شرکت ایران از شعبه خوی بازدید و طی دیدار چهره به چهره در جریان مشکلات و در خواست های تعدادی از پرسنل قرار گرفت.



۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۵۲
تعداد کلیک: ۶۲۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500