English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

معارفه مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سهلان

معارفه مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سهلان
مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور«بهمن عباسی» مشاور معاون وزیر و نماینده معاونت روابط کار در کارگروه تخصصی دبیرخانه شورای مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی علی اصغرزاده» عضو هیأت مدیره و معاون عملیات سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «سید روح  اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی سهلان، «توحید آذربد» مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «عبد حافظ» معاون روابط کار استان آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران منطقه سرکار خانم «نیر سلامتی» به عنوان مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سهلان معارفه شد.

مشاور معاون وزیر و نماینده معاونت روابط کار در کارگروه تخصصی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه، در راستای تهیه پیش‌نویس تغییر مقررات اشتغال و بیمه مناطق یاد شده، اینگونه مقرر نمودند که بعد از جلسات کارشناسی در دبیرخانه، مراتب برای تایید نهایی در شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه ارائه گردد؛ لذا با چنین تغییراتی مسائل مرتبط با حوزه کارگری و کارفرمایی حل خواهد گردید.

همچنین ایشان بیان داشت: تعامل منطقه ویژه سهلان با اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی می تواند در راستای همراهی، همگام با پیشبرد اهداف دولت سیزدهم باشد.

دکتر اصغرزاده عضو محترم هیأت مدیره و معاون عملیات شرکت انبارهای عمومی ایران در این مراسم ضمن بیان سیاست‌های ستاد مرکزی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی سهلان اظهار داشت: در سال 1402 برای فاز 1 و 2 منطقه بودجه خوبی اختصاص داده شده است که با بهره‌برداری شرکت سهلان از این پتانسیل، توسعه منطقه ویژه اقتصادی سهلان در فاز های 1 و 2 تحقق خواهد یافت.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز در این نشست ضمن بیان مزیت‌ها و موقعیت جغرافیای منطقه ویژه اقتصادی سهلان ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سهلان با توجه به تعداد نیروی انسانی بالا نیاز مبرم به واحد کار در منطقه داشت که با نگاه مثبت سازمان مسئول منطقه و وزارت محترم کار این امر از پتانسیل موجود در منطقه محقق گردید. 

ایشان افزود: افزایش روزافزون واحدهای تولید در منطقه ویژه اقتصادی سهلان و به تبع آن رونق هرچه بیشتر منطقه و افزایش چشمگیر اشتغال در این منطقه، نیازمند ایجاد واحد کار به عنوان حلقه ارتباط میان کارگر و کارفرما می‌باشد. لذا با توجه به توانمندی و شایستگی سرکار خانم سلامتی در این زمینه برای ایشان آرزوی موفقیت مینماییم.

گفتنی است؛ سرکار خانم سلامتی پیش از این در منطقه ویژه اقتصادی سهلان به عنوان رییس سرمایه گذاری و اقتصادی فعالیت می نمود که با حکم «صولت مرتضوی» وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان مدیر کار منطقه ویژه اقتصادی سهلان منصوب گردید.




۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۴۳
تعداد کلیک: ۳۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500