English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید معاون امور اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و معاون برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی از منطقه ویژه اقتصادی سهلان

بازدید معاون امور اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و  معاون برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی از منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «خانم محرابی»  معاون امور اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه سرکار خانم حجارزاده مدیر برنامه و بودجه و خانم سعادت علوی کارشناس ارشد معاونت برنامه‌ریزی، «محمدصادق واعظی» معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «شهاب محمودیان» مدیر برنامه ریزی و اقتصادی، «حسین احمد‌زاده» کارشناس برنامه‌ریزی و اقتصادی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سهلان با «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان دیدار و در خصوص مسائل مختلف مربوط به حوزه فعالیت، زیر ساخت‌ها و پروژه‌های این منطقه به گفت‌وگو پرداختند.

در این بازدید که «محمد قنبری» مدیر منطقه ویژه اقتصادی و جمعی از مدیران شرکت انبارهای عمومی سهلان نیز حضور داشتند؛  معاون امور اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و هیات همراه از مناطق مختلف عملیاتی این منطقه ازجمله انبارهای هانگار، باراندازها، انبارهای کالای خطرناک، انبارهای آپرین، خطوط ریلی، زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی و دو واحد تولیدی شرکت ریوند تجارت ارس و شرکت دینامیک پایش آذربایجان بازدید میدانی بعمل آوردند.

پس از بازدید میدانی طی نشستی مشترک سرکار خانم محرابی، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان را به جهت وجود منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این منطقه یکی از مهمترین شرکت های زیر مجموعه آتیه صبا معرفی نمود.

 معاون امور اقتصادی هلدینگ آتیه صبا در این نشست در خصوص اجرای پروژه های سرمایه ی براساس بودجه ابلاغی، بیان نمود: پروژه هایی که در بودجه تعریف میشوند باید نتیجه سود آوری هم داشته باشد، برای هر پروژه ملزم به نوشتن F.S می باشید تا در اجرای پروژه ها برنامه محور عمل کنید تا ماهم بتوانیم بهتر از پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری در صندوق بازنشستگی کشور دفاع نماییم.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی سهلان و فعالیت های مدیران مجموعه به خاطر حجم کاری بالا، ادامه داد: ان شالله در راستای تحقق رونق هر چه بیشتر از برنامه ها و پروژه های منطقه ویژه اقتصادی سهلان و شرکت انبارهای عمومی سهلان حمایت خواهیم کرد. 

محمد صادق واعظی معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت ایران نیز در این نشست به بررسی پروژه های سرمایه‌گذاری پرداخت و بیان داشت: در پروژه ها منتظر نیمه اول و دوم نباشید لذا تا آخر 1402 تمام پروژه ها را به اتمام برسانید.

ایشان افزود: چنانچه ارقام مندرج در ستون مربوط به پیشرفت ریالی مطابق با اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی باشد انجام پروژه ها مورد تایید قرار خواهد گرفت که ضرورت دارد برای پروژه های از سال قبل که در سال جاری ارقام مالی آن نیز در دفاتر حسابداری ثبت شده طی درخواستی از معاونت مربوطه ردیف بودجه ای در سال جاری از محل پروژه های انتقالی سال قبل ایجاد گردد.

واعظی نیز با شنیدن دغدغه های شرکت در خصوص تاخیر فرآیند اداری پروژه ها قول مساعد داد و بیان داشت که در صورت ارجاع موضوع به معاونت مربوطه شخصا پیگیر مسائل خواهد بود.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در شرکت و منطقه ویژه از روند اجرای پروژه‌ها، بر اهتمام و عزم راسخ مدیران و تلاش نیروهای حاضر جهت افزایش سرعت و کیفیت در اجرای پروژه تاکید داشت و گفت: از مساعدت های بی دریغ هلدینگ بالادستی و هیأت مدیره محترم شرکت ایران در صدور مجوزهای لازم برای پیشبرد امور قدردانی مینماییم.

گفتنی است؛ در این بازدید طی نشستی سرکارخانم محرابی و هیأت همراه با آقای آذربد سرپرست جدید گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان دیدار و گفت‌وگو کردند.



۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۴
تعداد کلیک: ۳۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500