English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شرکت و شعب تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شرکت و شعب تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان
مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شرکت و شعب تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهلان، سید روح الله قریشی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان طی مراسمی با حضور کمال خوش پیمان مدیرحراست، کمال نعمتی مدیر مالی و سرمایه های انسانی جمعی از مدیران شرکت به منظور ایجاد انگیزه و تقدیر از تلاش های صورت گرفته از پرسنل نمونه شرکت سهلان و شعب تابعه قدردانی به عمل آورد.

سرپرست شرکت سهلان نیروی انسانی را مهمترین عنصر تسری برنامه های راهبردی شرکت انبارهای عمومی دانست و تصریح نمود: هیچ فردی به تنهایی از عهده انجام مسئولیت بر نمی آید و یک مجموعه و یک تیم در انجام وظایف و ایفای مسئولیت، نقش و مشارکت داشته و دارند بر این اساس این همکاران در واقع نماینده تمامی کارکنان خوب این شرکت می باشند.

وی اضافه کرد : از نظر بنده همه خوب و نمونه هستند اما وقتی معیارها دقیق تر و سنجش ها حساس تر می‌شود،  انتخاب نفرات خیلی سخت است .

در این مراسم کمال خوش پیمان مدیر حراست شرکت ضمن قدردانی از سرپرست شرکت به‌خاطر زمانی که علی‌رغم همه مشغله کاری، برای این نشست گذاشتند، گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی جز شرکت‌های پرمشغله است و در حال حاضر با توجه به شرایط و حضور در شعب شمال غرب کشور و فعالیت واحدهای تولیدی، با حجم کاری بیشتری نیز روبرو هستیم.

ایشان به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حراست برای حفظ امنیت و آرامش شرکت اشاره کرد و افزود: ما همانند تمام بخش‌های دیگر این شرکت، تمامی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا برنامه های ابلاغی ستاد مرکزی به نحو احسن اجراء گردد.

در ادامه کمال نعمتی مدیر مالی و سرمایه های انسانی شرکت نیز طی سخنانی به تشریح فرایند انتخاب کارمندان پرداخت و گفت: با ابلاغ شاخص ها، معیارها به مدیران و روسای ستادی جهت اعلام نفرات حائز شرایط پرسنل انتخاب گردیدند.

گفتنی است؛ در ادامه حاضرین به معرفی خود پرداخته و ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست شرکت سهلان و عوامل دخیل برای برگزاری این جلسه مراتب خوشحالی و خرسندی خود را ابراز نمودند و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از پرسنل نمونه قدردانی و از واحد تولیدی تحریر نوشت هلیا در منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید نمودند.




   

۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۳
تعداد کلیک: ۳۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500