English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تقدیر از پرسنل واحد حفاظت فیزیکی به مناسبت روز حراست و نگهبانی

برگزاری مراسم تقدیر از پرسنل واحد حفاظت فیزیکی به مناسبت روز حراست و نگهبانی
به مناسبت روز حراست از مدیر و پرسنل حفاظت فیزیکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقصادی سهلان و گمرک منطقه با حضور سید روح اله قریشی سرپرست شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، سرپرست شرکت به مناسبت روز حراست، به همراه معاون و مدیران شرکت با حضور در حراست شرکت و گمرک، از مدیران و کارکنان آن واحد تقدیر کرد.

سید روح اله قریشی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، از اخلاق‌مداری و پایبندی به قانون و تلاش شبانه روزی مدیران حراست شرکت سهلان جناب آقای کمال خوش پیمان و حراست گمرک سهلان جناب آقای رضا فلاحی و همکاران حراست در راستای جلوگیری بروز مشکلات و حل آنها تشکر کرد.

متن لوح تبریک سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان به مناسبت روز روز حراست، به شرح زیر است:

پاسداری و صیانت از ارزش های هر مجموعه از وظایف اصلی نیروهای خدوم و زحمتکش حراست می باشد. بدون شک نقش نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی در هر سازمانی در جهت حفظ امنیت و حراست از سرمایه های مادی و معنوی سازمان، شناسایی و مدیریت تهدیدها، آسیب شناسی و هوشیاری برای حفظ و ثبات هر مجموعه قابل تقدیر است. اینجانب ضمن تبریک دهه ولایت، این روز بزرگ را به پاس خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی پرسنل شریف حراست و حفاظت فیزیکی که در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف حفاظتی گام های موثری برداشته اید تبریک عرض می نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال و با نصب العین قرار دادن تقوای الهی در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا برخورد مناسب با همکاران و ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی می باشد را فراهم آورید. توفیق خدمتگزاری صادقانه برای همه همکاران محترم آرزومندم.

سید روح اله قریشی- سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان



   

۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۹
تعداد کلیک: ۳۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500