English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست تخصصی کارگروه مبارزه با قاچاق سوخت استان آذربایجان شرقی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان

برگزاری نشست تخصصی کارگروه مبارزه با قاچاق سوخت استان آذربایجان شرقی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان
نشست تخصصی کارگروه مبارزه با قاچاق سوخت استان آذربایجان شرقی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این نشست که با حضور سید روح اله قریشی سرپرست شرکت سهلان، امن زاده نماینده استانداری در خصوص قاچاق سوخت، کمال خوش پیمان مدیر حراست شرکت سهلان، فرج پور معاون فنی گمرک سهلان، فلاح مدیرحراست گمرک سهلان، نمایندگان اداره کل بازرسی استان،گمرکات استان، اداره استاندارد و جمعی از مدیران و معاونان سازمان ها و ادارجات استان حضور داشتند، در خصوص نمونه برداری از کامیون های حامل سوخت و بازدید از محل جدید دپوی نمونه های سوختی پرداختند.

سید روح اله قریشی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با بیان اینکه محل جدید دپوی نمونه های سوختی دور از واحد های تولیدی و نیروی انسانی می باشد، گفت:محل جدید نمونه‌های سوختی در دمای مطلوب و شرایط ویژه نگهداری می شود و مکان های جدید مجهز به دوربین مداربسته در محل نمونه گیری و هم در محل دپوی نمونه های سوختی است.

وی ادامه داد: تمهیداتی صورت پذیرد که از حجم دپوی کالا در انبار نمونه های سوختی کم و مدت زمان ماندگاری آنها کاهش پیدا کند.

امن زاده نماینده استاندارآذربایجان شرقی درکارگروه مبارزه با قاچاق سوخت ضمن تقدیر و تشکر از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در خصوص ایجاد پتانسیل های استاندارد برای نگهداری نمونه‌های سوختی و همچنین تعامل با استانداری و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت، گفت: انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان جز بهترین ها در کشور هستند که شرایط نگهداری مواد سوختی را در دمای مطلوب و شرایط ویژه نگهداری می نمایند.

وی با اشاره به صحبت های مهندس قریشی افزود: سعی میکنیم تصمیماتی را در کمیته اتخاذ کنیم که  مدت ماندگاری نمونه های سوختی در انبار کم و حجم دپوی آنها کاهش پیدا کند. تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری گردد.

گفتنی است طی این نشست از محل جدید انبار نمونه های سوختی و محل نمونه گیری به بهره برداری رسید که این امر موجب رضایت اداره کل استاندارد استان، گمرکات استان، پرسنل و ارباب رجوع گردید.



  


۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۹
تعداد کلیک: ۱۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500