به گزارش روابط عمومی وشرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، در این نشست که با حضور «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «کمال خوش پیمان» مدیر حراست، «محمد قنبری» مدیر منطقه ویژه اقتصادی، «کمال نعمتی» مدیر مالی و سرمایه های انسانی، مدیران شعب تابعه شرکت سهلان و برخی از مدیران شرکت سهلان به بررسی چگونگی جذب مشتریان جدید و رقابت با انبارهای اختصاصی در محل شعبه ارومیه، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این نشست ضمن تبیین برگزاری نشست کمیته بازاریابی در شعبه ارومیه، بیان داشت: از این پس اکثر نشست های کمیته بازاریابی در شعب تابعه انجام خواهد شد تا از نزدیک شرایط شعب لمس گردد تا اعضای کمیته ایده ها و راهکارهای مناسب و عملی برای جذب مشتریان جدید پیشنهاد نمایند.
ایشان ادامه خواست دبیرکمیته بازاریابی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان برنامهریزی منظم و مستمر برای بازدید میدانی از همه شعبات تابعه در نوبتهای بعدی انجام دهد و با تأکید بر اینکه کمیته بازاریابی از ارکان مهم شرکت است ادامه داد: با تکرار این بازدیدها و نشست های منظمی که با مدیران شعب و اعضای کمیته بازاریابی برگزار خواهیم کرد قطعاً به آثار و نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.
سرپرست شرکت سهلان ادامه داد: جای تقدیر تشکر از شرکت ایران دارد که توجه ویژه ای به نیروی انسانی مینماید که تمام قرارداد های پیمانی به دو برگی تبدیل گردید.
در جریان این بازدید و نشست مشترک، مدیران شعب نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای خود در زمینه جذب مشتری و در صد تحقق بودجه با تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت، جلسات کمیته بازاریابی را بسیار مفید و ارزنده دانستند و اظهار نمودند به توفیقات خوبی در خصوص جذب مشتریان جدید دستیافتهاند.
گفتنی است؛ پس از پایان این نشست اعضای کمیته ضمن بازدید از محوطه عملیاتی شعبه و قرار گرفتن در روند تخلیه و بارگیری و حجم کالای دپو شده در شعبه، آتش نشانی مستقر در شعبه مانور اطفاء حریق برگزار نمود.