English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست مشترک منطقه ویژه اقتصادی سهلان با بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقی

برگزاری نشست مشترک منطقه ویژه اقتصادی سهلان با بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقی
به گزارش روابط عمومی وشرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، در این نشست که با حضور «مهدی علی اصغرزاده» معاون عملیات وعضو هیئت مدیره ستاد مرکزی، «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «مسعود کردستانی» مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان، صادقزادگان معاون بانک توسعه تعاون، کمال خوش پیمان مدیر حراست، محمد قنبری مدیر منطقه ویژه اقتصادی و برخی از مدیران شرکت سهلان به بررسی مسائل و مشکلات در خصوص اعطای تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی پرداختند.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این نشست ضمن بیان مزیت ها و موقعیت جغرافیای منطقه ویژه اقتصادی سهلان بیان داشت: منطقه ویژه اقتصادی سهلان یکی از بزرگترین هاب های لجستیکی کشور می باشد که زمینه مناسبی برای اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در سطح استان دارد.

ایشان ادامه داد: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال و رشد تولید در استان، رفع مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی است و انتظار می رود بانک ها  طبق بیانات مقام معظم رهبری دست به دست هم برای رشد و رونق واحدهای تولیدی تلاش کنند.

قریشی خواستار همکاری بیشتر بانک‌ توسعه تعاون در روند پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی شد و افزود: با توجه به حضور سرمایه گذاران خارجی در منطقه در خصوص اعطای تسهیلات بانکی موانع اعطای وام به واحدهای تولیدی خارجی توسط بانک با جدیت پیگیری شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این نشست ضمن قدردانی از منطقه ویژه اقتصادی سهلان عنوان کرد: حداکثر پرتفوی اعتبارات بانک توسعه تعاون در استان به واحدهای تولیدی در حال تاسیس در منطقه ویژه اقتصادی سهلان اختصاص داده شده است که تا کنون 4 واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سهلان از بانک توسعه تعاون وام 6 درصدی دریافت نمودند.

ایشان از بانک توسعه تعاون به عنوان بانکی کوچک و چابک یاد کرد و اظهار داشت: ما آمادگی داریم برای همکاری همه جانبه حتی اعطای تسهیلات بانکی برای همکاران و شرکت های مستقر در منطقه تفاهم نامه ای امضاء کنیم.

گفتنی است؛ در پایان مدیران بانک توسعه تعاون به همراه مدیران منطقه ویژه اقتصادی از واحدهای تولیدی که تسهیلات دریافت کردند، بازدید نمودند.


 

۱۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۶
تعداد کلیک: ۱۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500