English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست هم اندیشی و بررسی عملکرد شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

نشست هم اندیشی و بررسی عملکرد شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش روابط عمومی وشرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، نشست هم اندیشی با حضور «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «کمال خوش پیمان» مدیر حراست، «محمد قنبری» مدیر منطقه ویژه اقتصادی، «کمال نعمتی» مدیر مالی و سرمایه های انسانی، مدیران و کارشناسان صدور اسناد شعب تابعه و برخی از مدیران و کارشناسان شرکت سهلان به بررسی عملکرد شعب و تحلیل بودجه ابلاغی پرداختند.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این نشست با اشاره به اینکه مدیران، مسئولین و تمامی پرسنل قوای خود را جهت افزایش تناژ کالا به کار بسته و دلایل انحراف منفی را بطورکامل رصد کنند و در جهت رفع مشکلات مربوطه گام اساسی برداشته شود، گفت: با توجه به سیاست شرکت مرکزی و مدیرعامل و اعضای محترم هیأت مدیره باید در سال 1402 تمام شعبات شرکت سودده باشند.

وی در ادامه بیان داشت: تیم بازاریابی در شعبات باید فعال باشند و به دنبال جذب مشتری جدید و حفظ مشتری قدیم بوده و منتظر نماند که شرکت سهلان بیاید و ابلاغی در این خصوص انجام دهد، بازاریابی بسیار مهم‌تر از آن است که آن را فقط به بخش بازاریابی واگذار کنید لذا هر کارمند در جایگاه خود با انجام وظایف محوله به نحو احسن به عنوان یک تیم بازاریابی قوی عمل میکند.

قریشی تاکید کرد: مدیران شعب باید برای شعبه خود برنامه داشته باشند، در زندگی شخصی حقیقی و حقوقی هر شخص باید برنامه ای تدوین گردد در غیر این صورت فرد دچار فرو پاشی و گسستگی می شود.

ایشان ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی منسجم و با هدف مشخص برای استفاده از امکانات و توان‌مندی‌های بالفعل و بالقوه نداشته باشیم و فقط به دنبال مدیریت روزمره و حرکت در یک چارچوب ثابت باشیم، دست‌یابی به نتایج مطلوبی که مد نظر مدیریت برای توسعه و افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها است، دور از دسترس خواهد بود.

در پایان این نشست سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان افزود: شرکت و شعبات جهت افزایش سود باید به سمت انبارهای غیر گمرکی حرکت کنند.

گفتنی است؛ شعبه ارومیه به عنوان شعبه نمونه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان انتخاب گردید و سیروس جعفری به عنوان مدیر شعبه تبریز و احمد غم پرور به عنوان سرپرست مدیریت شعبه تمرچین منصوب شدند.



  

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۵۲
تعداد کلیک: ۳۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500