English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب مدیرمالی و سرمایه های انسانی، سرپرست ریاست صنعت و سرپرست ریاست فنی و مهندسی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

انتصاب مدیرمالی و سرمایه های انسانی، سرپرست ریاست صنعت و سرپرست ریاست فنی و مهندسی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، طی مراسمی با حضور «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، « کمال خوش پیمان» مدیر حراست، «محمد قنبری» مدیر منطقه ویژه اقتصادی و جمعی از مدیران شرکت آیین معارفه کمال نعمتی، بهنام حسینی پور و سید رضا حسینی برگزار گردید.

سید روح اله قریشی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و معاونان شرکت مرکزی جهت نگاه ویژه به نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی شرکت، عنوان داشت: بی تردید نیروی انسانی با بهره گیری از دانش می تواند مجموعه را به تعالی برساند.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان با بیان اینکه  مدیران در هر سازمانی حلقه اصلی و تصمیم ساز محسوب می شود، گفت: عملکرد این بخش از بدنه مدیریت موجب هماهنگی و هم‌سویی در سطوح مختلف شرکت و شتاب بخشی در تحقق اهداف توسعه ای و کارکرد بهینه مجموعه خواهد شد.

وی استفاده از نیروهای جوان متخصص در شرکت و بهره گیری از تجارب نیروهای کارآمد را موجب سرآمدی و ارائه بیش از پیش توانمندی ها و ظرفیت های مجموعه بزرگ شرکت انبارهای عمومی دانست و از مدیران جدید خواست تا نهایت تلاش خود را در جهت تحقق اهداف کلان شرکت بکار گیرند.

قریشی اجرا و تحقق اهداف و برنامه ها را منوط به اولویت بندی کارها، یکپارچگی، دوری از کار جزیره ای، هم افزایی و همسویی و تفویض اختیارات به زیر مجموعه ها عنوان کرد و افزود: اعتماد به زیر مجموعه، کار تیمی ، انسجام و جانشین پروری نقش بسیار مهمی در موفقیت و پیشبرد اهداف سازمانی خواهد داشت .

گفتنی است؛ در پایان این مراسم طی حکمی «کمال نعمتی» به عنوان مدیریت مالی وسرمایه های انسانی، «بهنام حسینی پور» به عنوان سرپرست ریاست صنعت و «سید رضا حسینی» به عنوان سرپرست ریاست فنی و مهندسی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان منصوب شدند.


 

۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۴
تعداد کلیک: ۲۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500