English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از محوطه عملیاتی شرکت بازرگان، شعب پلدشت، ارومیه و سرو

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از محوطه عملیاتی شرکت بازرگان، شعب پلدشت، ارومیه و سرو
«مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات همراه از شرکت بازرگان و شعب پلدشت، ارومیه و سرو بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «علیرضا کاشف زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی و «مسعود صالحی» مدیر فنی مهندسی از محوطه و انبارهای شرکت بازرگان، شعب پلدشت، ارومیه و سرو بازدید میدانی به عمل آوردند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با همراهی «ولی پور علی» سرپرست شرکت بازرگان ضمن بازدید از محوطه ها، انبارها و واحد آتش نشانی شرکت انبارهای عمومی بازرگان و شعبه پلدشت در جریان روند کار در سامانه نوبت دهی مستقر در مجموعه شرکت آنا تجارت وطن و پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو و شرکت محور طلایی قرار گرفتند.

دکتر ذوقی در طی بازدید از شعبه سرو با همراهی «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت سهلان ضمن دیدار با مدیر گمرک سرو خواستار تسطیح سازی دپوی کالای خاک روی، تجهیز یک دستگاه لودر و جرثقیل و تعمیر و تجهیز ساختمان اداری جدید جهت استقرار این شعبه شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی همچنین در بازدید از شعبه ارومیه ضمن قدردانی از زحمات بسیار خوب صورت گرفته و با تاکید بر تسریع در انجام اقدامات لازم جهت گسترش محدوده انبارهای شعبه ارومیه و تجهیز این شعبه یه یک دستگاه جرثقیل 35 تن، گفت: رعایت اصول سند HSEQ ، تفکیک و کنترل صددرصدی و اختصاص کد دقیق کالا درراستای استاندارد‌سازی سطح خدمات‌دهی به مشتریان را در دستور کار خود قرار دهید.


۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۲
تعداد کلیک: ۲۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500