English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سهلان

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سهلان
مهدی ذوقی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در صدر هیاتی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سهلان با جمعی از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی سهلان دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دیداری صمیمانه با سرمایه گذاران و صاحبان صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت.

در این نشست دکتر ذوقی با اشاره به تلاش شرکت انبارهای عمومی در رفع کاستی ها و مشکلات مطرح شده در نشست سه ماه قبل با سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در منطقه سهلان، گفت: منطقه ویژه سهلان هم در سطح کشور و هم برای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان بزرگترین اپراتور لجستیکی کشور به لحاظ پهنه خدماتی بسیار حائز اهمیت است چرا که به هر حال در کریدورهای بین‌المللی و منطقه‌ای حضور دارد و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این منطقه داریم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی ایران با تاکید بر ضرورت و هم افزایی نهادهای حاکمیتی مرتبط در حمایت از این منطقه و حل مشکلات آن، بیان کرد: ما کمیته سرمایه گذاری را در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور تمام مسئولین مربوطه راه اندازی کردیم و با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری‌ها به فعالیت این کمیته سرعت دادیم.

در ادامه این نشست، برخی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع مستقر در منطقه ویژه سهلان ضمن تشکر از برگزاری این نشست، به بیان مسائل و مشکلاتی از قبیل عدم قبول سند کارخانه به عنوان ضمانت دریافت تسهیلات از طرف بانک ها، مشکلات دریافت تسهیلات بانکی، عدم وجود خط تلفن ثابت، مشکلات دریافت مجوزهای محیط زیست و بروکراسی طاقت فرسا و... پرداختند.

گفتنی است؛ در حاشیه این سفر مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات همراه، ضمن بازدید از کارگاه های فرودگاه شهید مدنی تبریز، شعبه تبریز، انبارهای هانگار، آپرین و چند واحد صنعتی در منطقه با پرسنل آتش نشانی و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سهلان دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

 


  


۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۸
تعداد کلیک: ۲۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500