English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست تخصصی بررسی چالش‌های منطقه ویژه اقتصادی سهلان

برگزاری نشست تخصصی بررسی چالش‌های منطقه ویژه اقتصادی سهلان
نخستین نشست تخصصی مسئولان منطقه ویژه اقتصادی و گمرک سهلان با سرمایه گذاران فعال در فاز یک درخصوص بررسی چالش‌های موجود در این منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، نشست تخصصی بررسی چالش‌های منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «احمد برکابیان» مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان، جمعی از معاونان و مدیران ارشد هر دو سازمان و كلیه سرمایه گذاران فعال در فاز 1 منطقه ویژه اقتصادی سهلان در خصوص نحوه ورود و خروج کالا و چالش‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست سرپرست شرکت سهلان با مروری بر سابقه همکاری های موجود بین منطقه و گمرک، درخصوص برخی قوانین، ظرفیت ها و معافیت های مالیاتی منطقه برای سرمایه گذاران توضیحاتی را ارائه نمودند و مزیت های این منطقه برای حمایت از سرمایه گذاران جهت صادرات محصولات تولیدی به کشورهای ثالث را مورد تاکید قرار دادند.

سید روح اله قریشی اظهار کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این نشست رفع موانع تولید‌کنندگان و تسهیل همکاری های گمرکی است و با امید به خدا منطقه ویژه اقتصادی سهلان را به کانون اشتغال زایی کشور تبدیل کنیم. 

مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز افزود: گمرک نیز تلاش خود را در جهت تسهیل امور در چرخه اقتصادی فعالان منطقه خواهد کرد.

گفتنی است؛ در این نشست چالش‌های این مناطق مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهایی برای رونق این منطقه توسط حاضرین پیشنهاد گردید.


 

۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۵
تعداد کلیک: ۲۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500