English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری دوره آموزشی کمیسیون تعیین ارزش افزوده و گواهی تولید منطقه ویژه اقتصادی سهلان

برگزاری دوره آموزشی کمیسیون تعیین ارزش افزوده و گواهی تولید منطقه ویژه اقتصادی سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت منطقه ویژه اقتصادی سهلان، دوره آموزشی کمیسیون تعیین ارزش افزوده و گواهی تولید منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور «محمود عبدی اسکویی» مدیر گسترش و تسهیل تولید دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با لزوم ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.

این دوره آموزشی در دو روز متوالی پیرامون موضوعاتی چون تسهیل گری در بخش ارائه معافیت ها و مزیت های قانونی به تولیدکنندگان، کاهش بروکراسی اداری، کد ایسیک، ثبت سفارش، تأمین ارز، نحوه دریافت قبض انبار مواد اولیه و گواهی تولید الکترونیک و...  برگزار گردید.

در پایان این دوره آموزشی، مدیر گسترش و تسهیل تولید دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از چند واحد تولیدی شرکت سهلان که مواد اولیه خود را از خارج از کشور تامین می‌کنند بازدید و به منظور رفع موانع و مشکلات با مدیران این واحدهای تولیدی گفت‌وگو کرد.

گفتنی است؛ این کمیسیون ارزش افزوده یکی از مهمترین مرجع تصمیم گیرنده در خصوص مزیت های تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تعیین درصد مجاز واردات و صادرات تولیدات به سرزمین اصلی و خارج کشور برای واحدهای تولیدی مستقر در منطقه است که بخشی از مواد اولیه خود را از خارج کشور تامین می‌نمایند.

 
 


۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۴
تعداد کلیک: ۳۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500