English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان: قوه قضاییه جدی و همه جانبه از تولیدکنندگان برای تحقق اهداف نظام حمایت می کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان: قوه قضاییه جدی و همه جانبه از تولیدکنندگان برای تحقق اهداف نظام حمایت می کند.
معاون قضایی دادستان کل کشور و هیات همراه از انبارهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «سعید عمرانی» معاون قضایی دادستان کل کشور، «عزیز امن الهی» معاون قضایی دادگستری کل استان، «محبوب علیلو» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و «رسول نظری» مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان پس از بازدید از انبارهای منطقه ویژه اقتصادی سهلان طی جلسه ای با «لیلی اورنگی» ناظر گمرکات استان،«احمد برکابیان» مدیرکل گمرک سهلان، «مهدی علی اصغرزاده» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت در خصوص فرآیند خروج و علت ترخیص نشدن دستگاه های خط تولید و کشنده های موجود در انبارهای این شرکت، دیدار و با آن‌ها به گفت‌و‌گو پرداختند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این دیدار با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل‌های مطلوب شرکت، گفت: شرکت انبارهای عمومی تمام تلاش خود را برای تعامل با ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه در راستای منویات مقام معظم رهبری برای مانع زدایی و حمایت از تجار و تولید کنندگان عزیز کشور انجام می‌دهد.

در ادامه این نشست؛ ناظر گمرکات استان ضمن قدردانی از معاون قضایی دادستان کل کشور برای حضور در گمرک سهلان و همچنین پیگیری رفع موانع تولیدکنندگان و شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی جهت ارائه راهکارهایی برای بهبود تشریفات گمرکی، بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی ماشین‌آلات خط تولید از مجوز معافیت بند غ ماده 119 قانون امور گمرکی استفاده نموده اند. لذا هم اکنون در بخش تشریفات گمرکی در حال طی مراحل بوده اند و حدود 6 پرونده از آن‌ها به دلیل مغایرت سال ساخت ماشین آلات تاکنون ترخیص نشده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور در این بازدید به اهمیت همکاری تمامی بخش‌ها برای تحقق شعار امسال و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص مانع زادیی تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه جدی و همه جانبه از تولیدکنندگان برای تحقق اهداف نظام حمایت می کند.

عمرانی با اشاره به مشکلات ترخیص نشدن ماشین آلات موجود در انبارها، افزود: با ترخیص این ماشین آلات ده ها نفر می توانند در کشور شاغل شوند و از همه مهم‌تر با توجه به شعار امسال که سال مانع زدایی می باشد، تمامی دولت مردان باید دستور تسریع در روند ترخیص را صادر نمایند تا هرچه سریع تر دستگاه ها در خط تولید قرار بگیرد و دادگستری استان هم وظیفه نظارت بر نصب و تولید محصول درخط تولید را دارد.

گفتنی است؛ معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن دیدار با تجار و بازرگانان و اطلاع از مشکلات آنان در گمرک، دستور ترخیص 10 % باقیمانده کالاهای مشمول بخشنامه شعام خصوصاً کالاهای اساسی را صادر نمودند. 

 


۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۱
تعداد کلیک: ۴۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500