English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست مشترک توسعه پایدار و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

نشست مشترک توسعه پایدار و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سهلان با حضور نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی برگزار شد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه پایدار و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سهلان در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و جمعی از سرمایه گذاران این منطقه ویژه حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «علیرضا منادی» رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته (24 مهر ماه 1400) با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، ضمن برگزاری نشست مشترک با «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «مهدی علی اصغرزاده» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و جمعی از سرمایه‌گذاران مستقر در آن منطقه ویژه، در خصوص آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته در روند پیشرفت زیر ساخت ها و رفع مشکلات سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سهلان به بررسی و گفت‌وگو پرداختند و سپس از پروژه های سرمایه گذاری و زیر ساخت های احداث شده در منطقه بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ابتدای نشست مشترک با جمعی از سرمایه گذاران، ضمن خیر مقدم به رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و با بیان روند اجرایی و اقدامات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، گفت: آقای منادی یکی از بانیان اصلی شکل گیری منطقه ویژه اقتصادی سهلان در مجلس هشتم بودند که حمایت های لازمی را در ارتباط با سازمان مسئولی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آن دوران انجام داده‌اند.

کیامنفرد با اشاره به پیگیری های متعدد این نماینده مجلس شورای اسلامی در راستای تحولات توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی سهلان به عنوان یکی از نقاط استراتژیک و هاب لجستیکی استان آذربایجان شرقی، ادامه داد: یکی از موارد ایجاد مشکل و وقفه در توسعه منطقه ویژه اقتصادی سهلان تغییرات مکرر مدیریتی بوده است، با این وجود عملکرد شرکت سهلان با توجه به جذب 16 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری طی 9 ماه اخیر نشان دهنده استراتژیک بودن این منطقه ویژه بوده است و لذا عملکرد این شرکت قابل تقدیر می‌باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، بیان داشت: جنگ امروز جنگ اقتصادی است و کارکنان ارگان های اقتصادی سربازان ولایت مدار ایران اسلامی در جبهه حق علیه باطل می باشند.

منادی افزود: در مجلس به دنبال طرح توسعه سهلان و الحاق شهرک صنعتی بعثت به محدوده مصوب منطقه ویژه اقتصادی سهلان می باشیم تا بهره گیری از گستره منطقه ویژه آثار و برکات زیادی در زندگی مردم این استان داشته باشد. امید است با بررسی چالش های روبروی سرمایه‌گذاران به رفع مشکلات به خصوص مشکل برق و محیط زیست که منطقه با آن مواجه است، برآییم. 

گفتنی است؛ در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران طی تماس تصویری با «احمد ذاکری» معاون محترم توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، موضوع تسهیل در عبور و مرور سرمایه گذاران را مطرح کردند و قول مساعد را در جهت رفع مشکلات موجود از ایشان گرفتند. همچنین تعدادی از سرمایه گذاران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در ارتباط با سرمایه گذاری در این منطقه ویژه پرداختند.

همچنین پس از این نشست مشترک، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن بازدید از زیر ساخت های ایجاد شده در طول یکسال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، از واحدهای سرمایه گذاری و خطوط تولید در این منطقه بازدید کردند.

 

۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹
تعداد کلیک: ۴۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500