English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان

مراسم تودیع «سیروس محمد جعفری» و معارفه «کمال خوش پیمان» مدیران سابق و جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، آیین تودیع «سیروس محمد جعفری» مدیر سابق حراست و معارفه «کمال خوش پیمان» سرپرست جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، با حضور «مجید عباسی» مشاور مدیر عامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «مهراب نریمانی اختر» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهلان به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

در ایتدای این آیین، «مجید عباسی» مشاور مدیر عامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی ایران با اشاره به اینکه عمر مسئولیت بسیار کوتاه است، گفت: بایستی تلاش کرد تا از مسئولیت محول شده، امانت داری کنیم و در فرصت هر چند کوتاه مسئولیت خود، بتوانیم سودمند و مفید واقع بشویم.

ایشان ادامه داد: حراست باید کمک، دستگیر و راهنمای مدیریت باشد و انتظار داریم که کار حراست کماکان بصورت فنی و توأم با اخلاق ادامه یابد و کار حراستی که اخلاق در آن رعایت نشود را هیچ کس قبول ندارد.

در ادامه این آیین، «مهراب نریمانی اختر» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، با اشاره به موضوع حراست که یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بحث مسائل امنیت و ساختار امنیتی می‌باشد و ما بصورت اعتقادی به آن نگاه می‌کنیم، اظهار داشت: جان‌فشانی و فداکاری و آن خون‌های پاکی که در هشت سال دفاع مقدس و 42 سال بعد از انقلاب ریخته شده و باعث رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی شده است و در بحث گفتمان شهدا، گفتمان امام راحل، گفتمان رهبری، گفتمان انقلاب و گفتمان خود ملت، انقلاب مسیر خودش را می‌پیماید و امروز به برکت خون شهدا، مرزهایی که فتح آن غیر قابل تصور بود، امروز در دسترس می باشند و به آنها رسیده ایم. مرزهای اخلاقی، مرزهای فرهنگی، مرزهای اعتقادی که اینها همه به برکت خون شهدای عزیز و خون عزیزان این کشور می‌باشد. 

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان افزود: موضوع حراست، موضوع بسیار مهم و ارزشمند، خطیر و پر مسئولیت است که اگر توام با اخلاق نباشد، می‌تواند منشاء ضرر هم باشند.

ایشان در پایان صحبت های خود از آقای سیروس محمد جعفری، مدیر سابق حراست شرکت سهلان تشکر و آرزوی موفقیت در جایگاه جدید خود کردند و برای آقای کمال خوش پیمان سرپرست جدید حراست نیز آرزوی موفقیت و عزت مندی را داشتند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدایایی از زحمات آقای سیروس محمد جعفری، مدیر سابق حراست شرکت سهلان، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 

   

۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۲۹
تعداد کلیک: ۱,۱۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500