English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان شرکت انبارهای عمومی سهلان

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان شرکت انبارهای عمومی سهلان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، مصادف با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز از جانبازان سر افراز این شرکت تجلیل بعمل آمد.

«سیدروح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان ضمن عرض تبریک فرخنده میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام زین العابدین (ع) بیان کرد: جانبازان عزیز در راه حفظ کیان و شرف ایران اسلامی با تمام وجود و از سر اخلاص و فداکاری به دفاع پرداخته و در این راه به جانفشانی پرداختند و امنیت کشور به همت و تلاش و غیرت و ایمان این بزرگواران می باشد.

وی افزود: خانواده جانبازان مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

ایشان با اشاره به اینکه نباید هیچگاه یاد و خاطره جانبازان به فراموشی سپرده شود، گفت: در کشورهای دیگر یادگاران جنگ به انحاء مختلف گرامی داشته می شوند و نماد جانبازی های آنان به نمایش گذاشته می شود؛ انتظار این است که گرد و غبار فراموشی بر چهره بازماندگان دفاع مقدس ننشیند.

گفتنی است؛ در این دیدار جانبازان و ایثارگران به شرح بخشی از خاطرات خود از دفاع مقدس پرداخته و بار دیگر یاد و خاطره شهدای نبرد حق علیه باطل را زنده نگه داشتند.



۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۱۵
تعداد کلیک: ۲۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500