English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

شکست رکورد 23 ساله شرکت سهلان از لحاظ رسوب تناژی کالا و درآمدی

شکست رکورد 23 ساله شرکت سهلان از لحاظ رسوب تناژی کالا و درآمدی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، سومین نشست بررسی عملکرد شعب تابعه شرکت منطقه ویژه اقتصادی سهلان در سال 1402 با حضور «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، معاونین و مدیران شرکت سهلان، در خصوص بررسی عملکرد 9 ماهه و مقایسه آن با بودجه مصوب و ارائه آمار مشتریان جدید جذب شده در سالن کنفرانس منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این نشست ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت و روز مادر و قدردانی از مقام زن بیان کرد: جا دارد از تمامی همکاران شرکت سهلان بابت شکسته شدن رکود 23 ساله رسوب تناژی و درآمدی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان تقدیر و تشکر خودرا بجا آورم. 

وی در ادامه هنر شناسایی و بکارگیری همکاران را با توجه به ظرفیت های آنان، هنر مدیران شعب دانست و بیان داشت: می‌بایست با اشراف بر کار از همه ظرفیت های همکاران در راستای وظایف محوله استفاده شود و همکاری در محل کار احساس نکند که از توانمندی و تجربیات کاری او کمتر استفاده می شود.
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان افزود : باید برای پیشرفت و سربلندی شعب و پیشبرد اهداف انبارهای عمومی از پتانسیل همکاران استفاده کنید در تمامی واحد های به یک نفر متکی نشوید تا  انحصاری نگردد، گام جدی در بحث جانشین پروری برداشته شود. 

ایشان بر استفاده کردن از تجربیات دیگر مدیران شعب تاکید کرد و گفت: همه چیز را تجربه نکنید از تجربه دیگر مدیران در جهت رشد شعب خود استفاده نمایید.

قریشی با بیان این که در شرکت سهلان رویه اداری پروژه های توسعه ای و سرمایه ای بالغ بر 70 درصد طی شده است، افزود: با حضور پر برکت آقای نظری امید است با ابلاغ قراردادهای اجرایی پروژه ها عملیاتی شده و شاهد رشد روز افزون منطقه ویژه اقتصادی سهلان باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست شعبه کارگو به عنوان شعبه نمونه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در 9 ماهه سال 1402 معرفی گردید.




 

۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۱۸
تعداد کلیک: ۳۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500